Hoover HWP 68AMBC/1-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hoover HWP 68AMBC/1-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mirjam 11-08-2022

wasmachine met veel programma's

Geschreven voor: Hoover HWP 68AMBC/1-S

Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van deze Hoover wasmachine en ik ben er zeer tevreden over. De wasmachine kan via een app bediend worden en dat is heel handig. Je hebt zo gemakkelijk overzicht over alle programma's en dat zijn er heel veel. Ook is er keuze uit programma's met een kleine lading wat ook prettig is want je hebt niet altijd een wasmand vol van één soort wasgoed. Zonder de app is de wasmachine ook te bedienen al is het dan iets lastiger omdat het vooral symbolen zijn op de bedieningsknop. Het is handig om dan de handleiding bij de wasmachine te leggen. Via de app en op de wasmachine zelf kan je zien welk programma er draait en hoe lang het nog duurt.
De wasmachine zelf werkt goed, de was komt er schoon en fris uit.

Ik ben zelf zeer tevreden over deze wasmachine zeker in combinatie met de app, de app heeft echter wel wifi nodig dus bij gebruik van de app moet er wifi aanwezig zijn op de plaats waar de wasmachine staat.

Pluspunten

• bediening vanaf smartphone
  • veel programma's
  • wast goed schoon

Minpunten

• heeft wifi nodig voor app